среда, 16. јануар 2013.

Speak English Now - Nova prica



U Novoj godini ponovo sam sa vama! Nadam se da ste u proteklom periodu radili na sebi i dostigli tacku duhovnog razvoja sa koje mozete da se otisnete u caroban svet brzog ostvarenja vasih zelja i ciljeva. Kao sto znate, novo doba je nastupilo a time i mogucnost da delujemo brze i konkretnije.

Citajuci vase poruke shvatila sam da nema mnogo razlike u onome sto zelite da postignete, nijanse su u pitanju. Nekoliko osnovnih ciljeva su: fizicki izgled ( ishrana i trening), zdravstveno stanje, poslovne vestine i zarada.. S obzirom na moju ideju da u ovoj godini jos konkretnije radimo na ostvarenju ciljeva zelela sam da izaberem jednu od ponudjenih oblasti kojom cu se baviti na novom blogu u Novoj godini. Najpre sam se dvoumila oko tema o ishrani i zdravlju, medjutim googlajuci sam shvatila da ima nekoliko odlicnih blogova na tu temu. Sledeca opcija su bile poslovne vestine, gde sam htela da objedinim vise njih kroz prizmu psihologije uspeha. Medjutim statisticki podaci su me spustili na zemlju. Oni govore da je stopa nezaposlenosti u Srbiji 25%! Dakle svaki treci gradjanin ispod 30 je nezaposlen! Sa druge strane trziste rada je neumoljivo. Potencijalni poslodavci zahtevaju vestine i sposobnosti za cije kurseve i radionice je neophodno izdvojiti vece sume novca. Postavlja se pitanje kako neko ko je nezaposlen sebi moze to da priusti? Naravno, niko ih to nece pitati. 

Gledajuci spisak vestina koje bih mogla da objedinim, dosla sam na ideju da svedem izbor na jezike, jer se i sama njima dosta bavim, stalno ih usavrsavajuci i uceci nove. Pricajuci sa drugaricom koji bi to jezik mogao da bude, dosle smo do odluke da krenem od pocetka. English. Prvi jezik na vasoj listi jezika koji morate da savladate. Sta vise, ako samo njega savladate umesto druga dva, korisnije je.

Ovaj blog ce biti posvecen upravo ucenju engleskog jezika. Svakodnevne lekcije, razlicite teme i materijali, chat, saveti, sve ono sto vam je neophodno da savladate jezik u najkracem mogucem roku. Ono sto ovaj blog izdvaja jeste pristup ucenju stranog jezika. Koji se vrlo razlikuje od onog koji srecemo u skolama stranih jezika. Videcete, vrlo je inventivan, drugaciji, lak i logican. Besplatan. Nadam se da ce vam biti koristan i zanimljiv kao sto je to Moj OM Internet dnevnik.


Bavicemo se vestinama koje su vam potrebne u komunikaciji u poslovnom okruzenju, ne zanemarujuci svakodnevne teme. Sve sto vam je neophodno je papir/olovka, dobar recnik i slika u glavi, vas kako sigurno komunicirate sa vasim poslovnim partnerima i novostecenim prijateljima!
Za pocetak, postavite sebi cilj. Savladati engleski jezik za 3* meseca. Budite opusteni, vodicu vas kroz to iskustvo..



* Da, moguce je, verujte mi. :-)

Нема коментара:

Постави коментар